23.08.2011

Et tredje Dagens Dress fra Alanya(#27)







Jeg ved godt jeg er meget bagud, med billeder fra Alanya.. men jeg er jo startet i gymnasiet, og har haft travlt! Og så må jeg nok indrømme at jeg ikke har haft så meget inspiration til at blogge.. Så jeg tager det stille og roligt.
Igår var jeg sammen med min rejsemate fra Alanya, og vi kiggede faktisk på flybilletter til Alanya, til næste sommer!! og vi var sååå tæt på at købe nogle, men blev enige om at vi nok hellere måtte vente lidt. Men jeg vil bare så gerne tilbage, det var så dejlig afslappet dernede... Så jeg må nok indrømme at jeg savner det virkelig meget.
Nok om Alanya. Jeg er vil med gymnasiet, og har ikke travlt med lektier(endnu)! Det er fantastisk dejlig klasse jeg er kommet i, med en masse søde og sjove mennesker! :D

Imorgen står den på skole og arbejde,!
og hov, forresten, så lavede Sandra et indlæg igår, og det er jeg glad for at hun ville, (: Så credit til hende! :D

Billederne er taget med alkohol er i blodet.. det var en af de bedste aftener vi havde dernede! Så derfor må i bærer over med en mindre fotogen mig... Men den kjole jeg har på er fra Monki, og den er halvt gennemsigtig.... Men den er simpelthen bare så flot synes jeg!
Kjole - Monki

OBS!!! Det her indlæg postede jeg igår med de forkerte billeder! Så billederne er bare blevet ændret... (tilføjet d. 24/08)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar