22.08.2011

Mine damer og herrer - Mads Langer!



Okay, så her i fredags var jeg inde med Rebecca og Kfor at høre Mads Langer! Og ja, I har sikkert hørt om ham før, og ja, hvis I er i tvivl, så er det ham, der synger "You're not alone". Han har åbenbart udgivet 3 albums, og jeg kendte kun 2 af hans numre.. I det mindste var det ét mere end de andre, så kan de lære det! ;)
Men I burde tjekke ham ud, jeg har i hvertfald fået et Mads Langer flip nu, og det er ikke helt dårligt!
I burde bestemt tjekke videoen ud ovenfor "I Love You", men også andre numre, som "Riding Elevators", "Microscope", "The Last Flower", "Fact-fiction"... Ja I har sikkert fattet det, han er gooood! :D
Men jeg er nok tilbage på lørdag, jeg skal i hvertfald lave øreringe med Rebecca, so stay tuned and watch the pictures!
- Sandra, over and out! ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar