24.08.2011

Hvis jeg vandt 1 million kr!

Hvis jeg vandt 1 million kr - så ville jeg først og fremmest springe rundt og juble!!

Men hva ville jeg egentlig bruge de penge til?

Jeg ville helt klart finde en rejsemate og tage ud og rejse meget langt, og til nogle fantastiske eksotiske steder!!! Nok i vinter månederne.


Derefter ville jeg nok tage på en laaaaaang shoppingferie til Loooooondon! Hvor jeg ville bo på et super luksuriøst hotel midt i London!


I London ville jeg nok gå ind i Chanel's butik og købe min første designer taske - nemlig en Chanel 2,55!

Også er den million nok også ved at være brugt.. Det her er jo kun ønsketænkning - og hvis der skete ville jeg nok have en fornuftig far der mente at jeg skulle gemme nogle af pengene på en højrente konto..  Men nu bad Millionlotteriet.dk mig om at fortælle hvad jeg ville bruge 1 million kroner på!!
Lige nu er der nemlig en konkurrence på millionlotteriet.dk, hvor man kan vinde et rejsegavekort på 25.000 kr hvis man fortæller dem hvad man ville bruge 1 million på.
Det er helt gratis at deltage, det eneste man skal gøre er at lave et indlæg på sin blog og fortælle hvad man ville gøre med 1 million kroner..
Så go for it! :D

!!!Sponsoreret indlæg!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar