29.08.2011

Dagens Dress #28

Jeg bliver ved med at finde outfits frem fra tyrkiet! Men jeg er da også bare lige for langsom til at poste dem, så nu kommer der et til... Det er også de eneste outfit billeder jeg har, så sådan er det jo.. (:


De her billeder er taget oppe på Borgen der ligger i Alanya. Vi var deroppe sådan ved 3-tiden og vi var bare ved at dø af varme! men det var en rigtig god oplevelse. Jeg har jo været der mange gange før, men jeg syntes også lige at Michelle skulle se den, og opleve udsigten. For den er virkelig noget særligt!

Idag, har jeg så været i skole og slappet af. Her til aften har jeg prøvet at lave latin, men det er virkelig ikk særlig sjovt! Så jeg har droppet det...
Og så er der jo introfest på fredag, og jeg er lidt i tøjkrise, for jeg ved virkelig ikke hva for en kjole jeg skal have på... Men jeg får nok en åbenbaring senere på ugen! :D

Buksedragt - H&M
Sko - Asos.com

Ingen kommentarer:

Send en kommentar