28.08.2011

Smykke værkstedet

Igår lavede Sandra og jeg smykker.. eller nærmere øreringe. Planen var at vi bare skulle lave en af de der øreringe der går fra øreflippen og op til toppen af øret, og det fik vi også gjort, men vi lavede også andre øreringe.
Jeg har nemlig et hul oppe i brusken i mit højre øre, og jeg synes de der kæder der hænger fra brusken og ned til øreflippen er rigtig fede, men man kan kun få dem hvor det er en "fake" ørering oppe ved brusken. og det syntes jeg ikke lige jeg gad, når jeg nu har et rigtigt hul. Så mig og Sandra besluttede at så måtte vi jo selv lave dem. Så det gjorde vi.
Og jeg er helt vild med resultatet!


Jeg har lidt på fornemmelsen at det bliver min yndlings ørering i det næste stykke tid! :D

Her er de to andre øreringe vi lavede...




Ingen kommentarer:

Send en kommentar