30.08.2011

Film jeg gerne vil se....

i biografen (der har premiere inden for den næste måned).
Jeg har lavet en top 3 over de kommende film jeg gerne vil se i biografen. Jeg starter fra bunden af, med nr. 3.

på 3. pladsen vil jeg gerne se "Samme dag næste år"


Den har premiere i de danske biografer torsdag d. 29 september. 


på 2. pladsen vil jeg gerne se "Crazy Stupid Love"


Den har premiere i de danske biografer torsdag d. 8. september, så det er jo lige om lidt! :D 

Til sidst men ikke mindst så har jeg på første pladsen valgt "Bolle venner" - eller som den hedder på engelsk "Friends with benefits" (jeg kan meget bedre lide det udtryk i stedet for 'bolle venner')


Den har også premiere torsdag d. 8 september. 

Så nu må jeg jo se om jeg kan få taget mig sammen til at gå ind og se bare EN af dem. Og om jeg vil bruge pengene på det, for jeg skal jo spare på mine penge! :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar