31.07.2011

London sko køb

Jeg har stadig ikke fået vist jer alle mine London køb. De her to på sko købte jeg den samme dag. 
Støvlerne er vintage og købt på Camden Market. Jeg er helt vild med dem, fordi de har lidt hæl, men stadig ikke er så høje. De bliver helt klart et hit i efterårsgarderoben. 
Det andet par sko er New Balance, som jeg har snakket om i DET HER indlæg. Jeg er virkelig glad for dem. Også har jeg fundet ud af hvor behagelige de er at gå i!! 
Men jeg kan godt lide lige præcis de her new balance, fordi de ikke er for farverige, og passer til det meste tøj. 
Jeg købte dem i en skobutik på Camden Road. 


Two shoes I brought in London. The black pair is vintage from Camden Market. The other pair is New Balance, that I have talked about, in THIS post. I love both pairs. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar