29.07.2011

En pub i London

Jeg har været lidt langsom med indlæg om de steder vi spiste i London. Men jeg tror jeg tager det stille og roligt, og laver et indlæg med hver pub/restaurant, (:

Jeg vil starte med den pub vi spiste på den sidste dag, vi var i London. Den hed Silver Cross og ligger på  Whitehall Lane nr. 33. Det var en kæmpe pub! Men betjeningen var rigtig god. De sagde da vi bestilte at der ville gå omkring 40 minutter før vi fik maden. Det er jo rigtig dejligt at de informere om det, så man ved at der går et stykke tid. Men efter 20 minutter var maden der, og det var bare virkelig godt. Jeg er vild med det høje service niveau der er i London. Alt går bare så hurtigt på deres restauranter.
Men tilbage til maden, vi fik alle sammen Fish'n chips. Og det smagte altså bare godt.

Jeg kan klart anbefale den her pub, hvis man skal til London. Jeg kan egentlig i det hele taget, anbefale at  tage på pub for at spise frokost når man er der.





Some pictures from the pub Silver Cross that vi ate at the last day in London. It is on Whitehall Lane no. 33. It was very delicious food. We ate Fish'n chips. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar