23.06.2011

New Balance

Jeg har et stykke tid nu kigget på new balance sko - men jeg kan ikke rigtig finde ud af hva for nogle det skal være. Det eneste jeg ved er at det skal være 420 modellen. Men farven kan jeg ikke blive sikker på, for de skal jo passe til en del tøj - men det kunne også bare være fedt med nogle i en sej farve.
- Jeg er især blevet hooket på new balance sko efter jeg har været forbi nogle blogs. De her tre tøser jeg har set med new balance sko har nogle seje nogle.

Billederne er fra bloggen www.presenting.dk

De her new balance sko er super seje synes jeg - både fordi de er sorte, men den der gule kant gør bare at det ikke bliver lidt kedeligt!

De her billeder er fra bloggen www.sidseloglasse.com
De her new balance er også rigtig fede synes jeg - de er blå og hvide, og de passer til rigtig meget tøj. Det er derfor jeg godt kan lide dem, fordi de er ret neutrale.

Det her billede er fra www.emilysalomon.dk

Tilsidst har jeg den her new balance sko. De er også rigtig fede - og jeg er især vild med det lilla. Det gør også at de ikke bliver så kedelige!

- hmm jeg må vist gå i tænke box - eller kigge efter nogle i London!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar