25.06.2011

Fravær

Undskyld at jeg ikk fik blogget igår. Der var bare så mange ting. Jeg var til dimission på min brors gymnasium og derefter skulle vi gøre klar til at hans vogn kom.
- Men nøøj! hvor var der bare en god stemning! Og jeg ved hvad der venter mig om tre år nu! Og jeg glææææder mig allerede!

Inden vognen kom dyppede jeg Kildebrønde jordbær i chokolade! Og de smagte bare så godt! uhmm! 

Vi havde også lavet kransekage med nougat! Uhmm! Det var også bare lækkert!
Jeg brugte min dejlige fantasi til at sætte champagne glassene op - og det blev så til det her. Kan I se hvad der står??
På skolen med alle 276 studenter i midten. 

Vognens ene side - synes selv at det er ret komisk at efter eleverne har gået i skole i 13 år kan de stadig ikke stave til gymnasium. 

Den anden side af vognen - kan I se nogle fejl??

Bagdelen af vognen. 

Da vognen ente hos os.

Så fik  lige nogle billeder fra min brors studenter kørselsdag. Jeg LOVER at der kommer en opskrift på hvordan vi har lavet kransekagen. 
- Hav en fortsat god lørdag!

So this was some pictures some my brothers truck driving. I promise that there will be a reciepe to the cake. 
- Have a nice saturday! 

XOXO

Ingen kommentarer:

Send en kommentar