30.06.2011

Igår var jeg sammen med en veninde, og jeg fik hende til at tage nogle billeder af Dagens Dress. Og det her er så hvad der kom ud af det!






OKAY! Det er ikke verdens bedste billeder.. Men de er altså også taget med mit 'strandkamera'. Men vi var flere forskellige steder henne og hyggede rigtig meget. Inden vi tog de her billeder var vi nede på stranden og bade og bagefter billederne er taget tog vi hjem til min veninde og grillede skumfiduser!! Hmm!
- Tror jeg laver et indlæg med det senere.

Shorts - Monki
Bluse - H&M
Sko - Roxy
Taske - Miss Selfridge - Det var den jeg bestilte og den er bare super dejlig og rummelig!

 Yesterday I was together with a friend - we were on the beach and we made marshmallows! It was such a nice day! 
The pictures is what I had on. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar