26.07.2011

HUNTER

Jeg er stille og roligt begyndt at kigge efter fødselsdagsønsker. Også selvom der er lidt over 4 måneder til...
Jeg har besluttet at jeg skal have mig et på HUNTER gummistøvler, så derfor synes jeg det er oplagt at ønske sig nogle i fødselsdags gave, (: Jeg har kigget lidt rundt - og jeg synes sort er for kedeligt, men jeg tror aldrig jeg ville få dem brugt hvis de var skrigende gule eller grønne...
Men nu ville jeg lige vise jer, nogle forskellige farver.


De første jeg har kigget på er de her. Farven på støvlen er Steel Blue, og jeg synes egentlig at det er en ret flot farve. Det jeg godt kan lide ved den, er at det er farve, men ikke for skrigende en farve. Det gør den mere neutral, også kan den bruges til det meste.

Jeg har også kigget på de her LEMON gule gummistøvler. Jeg ved ikke hvad der er med mig og gult, men jeg kunne virkelig godt tænke mig noget skrigende gult, men det kan også bare hurtigt blive FOR gult. Men, den gule farve kan jo lyse en trist og mørk efterårsdag op....

Også er der til sidst den her, som jeg har kigget på. Farven hedder BITTER CHOCOLATE. Hvis jeg ikke skulle have et par i en farve, så skulle det være de her. For den ser sort ud, men den er ikke lige så mørk og dyster.

Hvad synes I?? Hvad for en af de tre støvler kan I bedst lide??

I have looked after some HUNTER Boots - but I do not know which of these 3 I should choose.. 
HELP me, which of those 3 would you choose??

Ingen kommentarer:

Send en kommentar