27.07.2011

GODMORGEN!

Godmorgen alle kære læsere!

Mig og min smoothie - ser virkelig morgengrim ud... og ved ikke lige hvad der sker for mit venstre øje...  
Jeg startede min dag ud med en morgentur med hunden, og nu sidder jeg og drikker smoothie og nyder det dejlige vejr, der er kommer til Danmark! 
Jeg vågnede med et sæt kl. 10 da min mobil vækkede mig... Jeg kom ret sent i seng igår, fordi jeg har fået et puslespil(lidt barnligt, men man har jo lov at være barn engang imellem) af min veninde S. Det er på 1000 brikker og motivet er Big Ben og en bus fra London. Så igår gik jeg ihærdigt igang med det... og jeg har sådan cirka fået lagt... 90-100 brikker. Det kan i se på et af billederne nedenunder. 
Jeg undskylder at det første billede vender forkert.. men jeg orker ikk lige at vende det.. 







Smoothien jeg drikker her til morgen er lavet på - banan, blandet frugt juice, frosne jordbær og en skovbær blanding(også frosen). 

Goodmorning! 
Yesterday I got really late in bet. I started to make a puzzle of Big Ben and a red bus in London. I maybe have placed 90-100 pieces of it. And it's on 1000 pieces.  
So this morning I woke up at 10 AM and walked with my dog - and now I am drinking homemade smoothie. 
Have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar