25.06.2011

Dimission

Hmm.. Nu når jeg har posted så mange billede fra min brors studenter halløj, så synes jeg altså også at jeg lige bliver nødt til at vise jer nogle billeder af fra min egen dimission fra 10. klasse... Så dem får I her.






Og det er altså ikke fordi jeg lægger en masse billeder ind af det samme - men jeg var oppe på "scenen" 4 gange i alt.. Og det er jo ikke fordi jeg ikke kan lide opmærksomhed, men det blev ligesom lidt for meget til sidst.
Første gang var jo da jeg fik mit diplom, og anden gang var fordi min skole uddeler en pris til personen med det højeste gennemsnit i sin klasse(og det havde jeg så), og tredje gang var for den person med flest 12-taller.
Den sidste gang er skolens elevpris - og jeg havde faktisk lidt håbet at jeg ikke fik den, for jeg følte mig lidt for opmærksomheds krævende. Men jeg har bare været mig selv hele året og været der til de fleste timer - så der var ikke så meget at gøre.
- Alle de her priser, de er der nok egentlig kun fordi det er en privatskole jeg har gået på i 10. klasse, og de kan godt lide at "hylde" de gode elever.

- Ejj, nu føler jeg altså jeg lige har siddet og blæret mig! Men det er slet ikke for at blære mig, jeg skrive det her. Det er faktisk bare fordi jeg har lyst til at fortælle det til jer, og dele det med jer.

Some pictures from my graduation. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar