23.05.2011

SHOPPING SHOPPING SHOPPING

Det er slet ikke godt det her! Jeg bruger alt for mange penge... men idag fik jeg købt et par sko, en rigtig fed skjortebluse og nogle shorts. shortsene havde jeg virkelig brug for, men skoene "kom" jeg bare til at købe fordi de kun kostede 169 kr (:
Men det var jo faktisk slet ikke mig der skulle have købt noget idag, for jeg var ude med en veninde. Hun var nemlig på udkig efter noget fest tøj. Det fik hun også fat i, men jeg har nu fundet ud af hvor dårlig jeg er til at kigge på tøj til andre.. det egner jeg mig bare ikke til... 

Men her kommer der lige nogle billeder af det jeg har købt, (: 

Skoene er fra Deichmann og kostede 169 kr

Skjorteblusen er fra Gina Tricot og kostede 129 kr

Shortsene er også fra Gina Tricot og kostede også 129 kr

Ingen kommentarer:

Send en kommentar