25.05.2011

Fugl i stuen... HJÆÆLP?!?


Nu har man da prøvet det med... Men inden jeg begynder, kan jeg da lige introducere mig selv ;)

Jeg hedder Sandra, går i gymnasiet og er en af Rebeccas rigtig gode veninder. Jeg har fået lov til at få lidt medindflydelse på denne blog, og det er jeg da temmelig beæret over!
Nu tilbage til historien...

Midt i den hårde eksamenslæsning, som lige nu står på matematik, vågnede jeg op fra min trance med et chok.. En lille blåmejse var fløjet ned under mit vindue og igennem det for at havne inde i stuen, hvor den var ret tæt på at blive til en lille frokostsnack for min hund. Jeg tror, jeg brugte en halv time på at få den dumme (men samtidig meget søde) blåmejse ud af min stue, imens den fløj direkte ind i vinduerne flere gange. Må så også sige den stod rimlig stille til sidst, den havde måske lidt hovedpine?

Men ihvertfald blev min koncentration fuldstændig ødelagt af sådan en lille fætter her


Jeg tror, jeg smutter tilbage til eksamenslæsningen nu :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar