17.07.2011

Neglelakker

Jeg synes lige jeg ville vise her min samling af neglelakker(okay... nogle af dem er også min mors..). For den er ret stor, (: Neglelakker er bare noget af det bedste, og især når det passer til outfittet. Det værste er bare at det skaller og er længe om at tørre. 

Fra venstre
BIG SPENDER - TURQOUISE & CAICOS - RUSSIAN ROULETTE - CUTE AS A BUTTON  - GOING INCOGNITO - LICORICE.
De første er Essie neglelakkerne. De er jo først lige kommet til DK's butikker, men jeg er allerede vilde med deres mange farver. Så derfor skal jeg have en masse af dem.

Fra venstre
086 ROSE - 540 OCEAN - 565 FIX BASE COAT - 556 COOL BLUE - 551 SWEET PEACH - 570 PEACY - NERO - 553 BLACH PASSION - 542 CHOCAHOLIC - 541 GASOLINE - 571 WILD LILAC - 63 SUNSET
Så er der mit udvalg af GOSH neglelakke. Inden jeg begyndte at købe Essie's købte jeg GOSH. For de har virkelig også nogle fede farver, og jeg vil da blive ved med at købe GOSH neglelakke (:

Fra venstre
BLUE VAN - HUNTERS FAVORITE
 Så har jeg også erhvervet mig to Pieces neglelakke. Den eneste grund til at jeg har dem er fordi jeg har fået dem i gave, og aldrig fået dem byttet. Jeg synes ikke de er særlig gode - de holder ikke særlig længe og deres pensler er virkelig dårlige. Så der er grunden nok til at de er så billige....

Fra venstre
101 ESMALTE PARA - JEG HAR PILLET MÆRKET AF DEN RØDE, SÅ JEG VED DESÆVRRE IKKE HVAD DEN HEDDER. DEN ER NOK KØBT FOR 2-3 ÅR SIDEN I URBAN OUTFITTERS. 
 Så har jeg mine to Star Gagen. Den grønne er købt på nettet for nogle år siden og den røde er som der står ovenfor købt i Urban Outfitters. Jeg har aldrig rigtig brugt den grønne, men jeg ved at den røde holder rigtig godt.

Fra venstre
730 SILVER BULLET - 71 LACA DE UNAS(MED SPANSK N)
Rimmel neglelakken er fra Matas og den er fin nok, har aldrig rigtig brugt den. Den orange er fra Mallorca sidste år - og den er faktisk rigtig rigtig god, og holder godt.


fra venstre
56 RIGA - MINUTE QUICK FINISH - 49 WHIT
De ovenstående neglelakke er fra sådan en manicure pakke. Jeg har aldrig brugt det, så jeg ved  ikke om de er gode. 



Så får i lige hele min samling på et billede, (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar