19.07.2011

BLOGS JEG LÆSER


www.presenting.dk - er den blog jeg begyndte at læse først. Jeg faldt faktisk over den da jeg ledte efter hårguides, også kom jeg ind på den. Jeg faldt for den med det samme, og har fulgt med i den lige siden! Og jeg elsker hvert et indlæg og den stil Trine og Rikke har. 
 - Også har Trine den fede detalje med en hadeliste hver mandag - Den er simpelthen så sjov at læse. Læs den senest LIGE HER!

EMILY SALOMONS BLOG - er en anden blog som jeg også dagligt følger med i! Emily har nogle dejlige rejse guides og mange forskellige og spændende opskrifter. Også er hendes blog bare rigtig dejlig at læse. Så det er en anden blog jeg også bare skal ind og tjekke nye indlæg på. 

5 INCH AND UP - er den tredje blog som jeg følger meget med i. Det er den finske pige Sandra som bor i London. Hun har en fed stil og der er nogle rigtig lækre billeder på hendes blog. Hun er meget inspirerende. 
Disse tre er mine ynglings - men jeg har faktisk nogle flere som jeg følger med i også. 
Det er bl.a. Isabella Thordsen - Miss Jeanett - We Wonder og til sidst Why not blog
- De er alle sammen nogle fantastiske bloggere og de inspirerer mig rigtig meget! 

Hvad for nogle er jeres ynglings blogge?? (: 

This is the 3 blogs I read daily. And then there are 4 other blogs that I also follow! :D 
- What is your favorite blogs? (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar