29.05.2011

Sommerferieabstinenser

Lige nu sidder jeg og har totalt sommerferie abstinenser! Jeg fik jo læseferie i fredags.. men jeg gider slet ikke op til mine 5 mundtlige eksamner, jeg vil bare have sommerferie nu! med masser af is, og sol og strand! :D
 - Men jeg har så lige besluttet, at jeg nok bliver nødt til at lave en 'to do' liste til sommerferien. For så har jeg nok mulighed for at nå alt det jeg skal og vil, (:
Så jeg starter den nu, også når jeg er færdig med min sidste eksamen (som er mundtlig matematik) d. 20 Juni kl. 11.15, så får i den færdige udgave af den, (:

Men her kommer de punkter jeg har lige nu:
art-metal-maling-30-ml_3.aspx.jpg
1. Mal dele af cykel i seje farvet, (så den ikke er så kedelig at se på)
2. Få orden på alle mine smykker og neglelakke og alt det andet, som der slet ikke er orden på.
3. Lære at lave cupcakes og fantastiske toppings!



Og kender I så det at man har så mange ideer, også når man skal til at skrive dem ned, så forsvinder de... -.-
 - Men jeg opdatere senere, (:



Ingen kommentarer:

Send en kommentar