28.05.2011

Gårdsdagens Dress #07X2

Igår havde jeg jo sidste skoledag, så derfor havde jeg to Dress' på igår, (: Og det er også derfor jeg først får blogget nu, (:


 Det første Dagens Dress var min udklædning til sidsteskoledag, (: Jeg var en Zebra, sammen med en veninde, (:
 - Jeg har selv syet buksedragten, som I ved, men ansigstmalingen fik jeg ideen fra, fra en anden blog - http://kostumeinspiration.blogspot.com/2010_09_01_archive.html..
Jeg synes simpelthen selv at det ser rigtig nice ud! :D


Det andet Dagens Dress, så sådan her ud (:
Jeg var nemlig i Tivoli om aftenen med nogle fra klassen.. Det var bare rigtig hyggeligt, og jeg kommer til at savne den klasse rigtig rigtig meget!!!
 - Men som i kan se, så er det den kjole jeg bestilte på Asos.com jeg havde på! :D



Yesterday I had two Dresses on. The first one is from my last day of school, I was a Zebra, (: 
The other Dress is from Asos.com and I had it on in Tivoli in the afternoon, (: I was in Tivoli with some of my friends from my class, (: 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar